Simbata am fost martorul unei intimplari foarte placute, desi, teoretic, ma aflam intr-o situatie potentiala de accident.

M-am suit intr-un taxi. La sfirsitul calatoriei, pe cind plateam, se opreste o masina linga noi si pasagerul din dreapta soferului ii spune taximetristului ceva de semnalizare. Taximetristul se scuza, iar pasagerul insista “nu te scuza, ca nu ai gresit; cind calci frina, ti se aprinde si semnalizarea!”. Am coborit sa-l ajut pe taximetrist (eram si eu curios) si, intr-adevar, cind calca frina, ii clipea semnalizarea pe dreapta. Soferul a repetat ceva din care era clar ca sofase preventiv. Asa ca eu am ajuns cu bine acasa, cu o stare placuta (oamenii normali exista si se manifesta exact cind e nevoie de ei) iar taximetristul s-a retras imediat (si el era un om f normal).

